Klacht
Bij Budgetketel vinden wij het belangrijk dat u tevreden bent en dat u met plezier van onze producten en diensten gebruik maakt. Bent u juist niet te vreden over een product of dienst van Budgetketel? Dan willen we dat graag weten. We nemen elke klacht zorgvuldig in behandeling.
Laat ons weten wat je dwars zit. We gaan samen we op zoek naar de juiste oplossing.
Uw klacht indienen bij Budgetketel
Met het contactformulier kunnen wij u het beste helpen, maar u kunt natuurlijk ook telefonisch contact opnemen. Heeft u een dringende storing aan uw installatie, bel dan direct 088-5006050
Hoe wordt mijn klacht inbehandeling genomen
Wij nemen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling en zullen telefonisch of per e-mail contact met u opnemen.
Onze klachten procedure
Wij nemen u klacht zorgvuldig in behandeling. Om een juiste beoordeling van uw klacht te geven zijn omstandigheden, verkoop- en leveringsvoorwaarden een leidraad in de behandeling van uw klacht.
Indien u het niet eens bent met de afhandeling van de klacht
We doen er alles aan om een juiste oplossing te vinden voor je klacht.
Ben je toch niet tevreden met de oplossing? Dan vinden we dat erg jammer. Budgetketel is aangesloten bij de branchevereniging Techniek Nederland (voorheen Uneto-Vni) waar klachten onafhankelijk kunnen woren behandeld door de geschillencommisie. U kunt een klacht indienen bij de Geschillencommissie die helpt u om geschillen op te lossen.
Ben je het niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Lees alles over de klachtenprocedure van de Geschillencommissie.